America here we come - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van liz poppe - WaarBenJij.nu America here we come - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van liz poppe - WaarBenJij.nu

America here we come

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg liz

01 December 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nog 1 dag en dan vlieg ik naar Amerika, San Fransisco. Ik was hier wel weer aan toe, haha.
Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag en toen werd het pakken geblazen. Natuurlijk werd ik ziek, dus nu vertrek ik gewoon met wat extra antibiotica.Het is een rechtstreekse vlucht, dus na 12 uur zet ik voet op Amerikaanse bodem.

Meer nieuws volg vanuit SF.

Groetjes Liz

  • 01 December 2010 - 20:08

    Dirk-Jan:

    Hoi Liz,

    San Francisco is heel mooi. 's Zomers ligt er vaak een dikke wolkenlaag op, maar dit is een prima gelegenheid om over the golden gate bridge te joggen 's morgens vroeg.

    Vergeet Alcatraz niet (wel terugkomen hoor ;-) Red Wood ligt dichtbij San Fransisco, en het is heel indrukwekkend om die reuzen van dichtbij te zien. Sommige zijn zo dik, dat de highway er gewoon doorheen loopt !

  • 01 December 2010 - 20:14

    Marloes:

    Have fun!!!! Mooi dat je gewoon kunt gaan, alles goed gekomen met je werk?

    kus

  • 01 December 2010 - 20:17

    Marja:

    Have fun!!!!
    Denk je op de Golden Gate aan me?
    Reserveer snel een ticket voor Alcatraz, de moeite waard!
    Enjoy!!

  • 01 December 2010 - 20:18

    Tante Sietske:

    Weer de reiskriebels? Een goede reis en heel veel plezier gewenst. We blijven je volgen. Liefs en big hug!

  • 01 December 2010 - 20:27

    Nadine Noordwijk:

    HHi moppieee wat vet lekker al die feestdagen ontvluchten! Zodra je terugkomt moeten we maar afspreken want ik ben weer in nederland. In die verdommmde kou!!! Dikke kuss en heeel veel plezierrr!! X

  • 01 December 2010 - 20:29

    Lida:

    alle kinderziektes meegenomen? Hopelijk wat minder koud weer dan hier!

    Ik hoop dat je goed opknapt en kunt geneiten!
    Groetjes,

    Lida

  • 01 December 2010 - 20:51

    Opa:

    Goede reis en liefs van Opa

  • 01 December 2010 - 21:22

    Janneke R:

    toch weer gelukt allemaal! toppie, geniet er weer van en ik kijk weer uit naar je verslagen.
    xxx

  • 02 December 2010 - 10:57

    Hulsebosch:

    lieve liesbeth. Wij wensen je een veilige vlucht en waarschuwen je voor de ontvangst in de USA. Er wordt -- terecht-- zwaar gescreened op onwelkome bezoekers. Laat je daardoor niet van de wijs brengen en blijf lachen. Een fijne tijd in Amerika en fraai weer wensen Fridy en ik je. Lieve groet, charles Hulsebosch.

  • 02 December 2010 - 11:02

    Annemieke:

    Lies meid ik heb het gehoord van je moeps± met anti/biotica het vliegtuig in. Meid je behoort echt bij de diehards! Ik wens je een ongelofelijke fijne reis met absoluut een goede gezondheid en verpletterende indrukken toe! Het lijkt wel een Kerstwens, maar is het niet. Die komt wat later in de maand.
    Zorg goed voor jezelf! Miek

  • 02 December 2010 - 20:14

    Suzan:

    Hey nichtje!

    Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en gauw opknapt :)

    Heel veel plezier daar! En pas goed op jezelf!

    Liefs, Suzan

  • 03 December 2010 - 10:14

    Tessa:

    Hey Lies,

    Heel veel plezier en ga lekker genieten!!
    Ga je verhalen weer volgen:)

    Dikke x

  • 03 December 2010 - 15:17

    Papa En Mama:

    Dag lieverd,
    Fijn om afgelopen nacht ( hier 3 uur) te horen dat je veilig was geland.
    Nu lekker bijkomen van de enerverende reis en dan SF maar eens gaan ontdekken. Have fun, lots of love from us xxx

  • 04 December 2010 - 15:54

    Sas:

    Ben je al een beetje bijgekomen? Heb je al wat gedaan of gezien? Hoop dat je het naar je zin hebt. Dikke kus.

  • 06 December 2010 - 19:36

    Inge:

    Hey!
    Wat leuk, je bent weer op reis!
    Geniet ervan!
    Trouwens...ik ben op Bonaire geweest! Samen met mijn zusje. Een paradijsje hoor!
    liefs, Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liz

Het is weer zo ver! Deze reis duurt vijf weken.Eerst vlieg ik naar Bangkok.Hierna neem ik een ticket naar Vientiane, laos. Hier ga ik weer met mijn rugzakje op pad

Actief sinds 08 Sept. 2009
Verslag gelezen: 344
Totaal aantal bezoekers 78315

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Terug naar Australie

07 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Voor oop!

30 Januari 2013 - 30 April 2013

Met een glimlach naar de zon

26 Juli 2012 - 26 Augustus 2012

En daar gaan we weer

26 Augustus 2011 - 26 November 2011

China here I come

02 December 2010 - 01 Januari 2011

California dreaming

11 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

de reiskriebels zijn er weer

24 September 2009 - 24 December 2009

voorbereidingen transmongolie express

12 December 2017 - 30 November -0001

Taiwan

01 September 2019 - 30 November -0001

Here I come South Korea

Landen bezocht: