America here we come - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van liz poppe - WaarBenJij.nu America here we come - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van liz poppe - WaarBenJij.nu

America here we come

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg liz

01 December 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Nog 1 dag en dan vlieg ik naar Amerika, San Fransisco. Ik was hier wel weer aan toe, haha.
Afgelopen vrijdag was mijn laatste werkdag en toen werd het pakken geblazen. Natuurlijk werd ik ziek, dus nu vertrek ik gewoon met wat extra antibiotica.Het is een rechtstreekse vlucht, dus na 12 uur zet ik voet op Amerikaanse bodem.

Meer nieuws volg vanuit SF.

Groetjes Liz

• 01 December 2010 - 20:08

Dirk-Jan:

Hoi Liz,

San Francisco is heel mooi. 's Zomers ligt er vaak een dikke wolkenlaag op, maar dit is een prima gelegenheid om over the golden gate bridge te joggen 's morgens vroeg.

Vergeet Alcatraz niet (wel terugkomen hoor ;-) Red Wood ligt dichtbij San Fransisco, en het is heel indrukwekkend om die reuzen van dichtbij te zien. Sommige zijn zo dik, dat de highway er gewoon doorheen loopt !

• 01 December 2010 - 20:14

Marloes:

Have fun!!!! Mooi dat je gewoon kunt gaan, alles goed gekomen met je werk?

kus

• 01 December 2010 - 20:17

Marja:

Have fun!!!!
    Denk je op de Golden Gate aan me?
    Reserveer snel een ticket voor Alcatraz, de moeite waard!
    Enjoy!!

• 01 December 2010 - 20:18

Tante Sietske:

Weer de reiskriebels? Een goede reis en heel veel plezier gewenst. We blijven je volgen. Liefs en big hug!

• 01 December 2010 - 20:27

Nadine Noordwijk:

HHi moppieee wat vet lekker al die feestdagen ontvluchten! Zodra je terugkomt moeten we maar afspreken want ik ben weer in nederland. In die verdommmde kou!!! Dikke kuss en heeel veel plezierrr!! X

• 01 December 2010 - 20:29

Lida:

alle kinderziektes meegenomen? Hopelijk wat minder koud weer dan hier!

Ik hoop dat je goed opknapt en kunt geneiten!
    Groetjes,

Lida

• 01 December 2010 - 20:51

Opa:

Goede reis en liefs van Opa

• 01 December 2010 - 21:22

Janneke R:

toch weer gelukt allemaal! toppie, geniet er weer van en ik kijk weer uit naar je verslagen.
    xxx

• 02 December 2010 - 10:57

Hulsebosch:

lieve liesbeth. Wij wensen je een veilige vlucht en waarschuwen je voor de ontvangst in de USA. Er wordt -- terecht-- zwaar gescreened op onwelkome bezoekers. Laat je daardoor niet van de wijs brengen en blijf lachen. Een fijne tijd in Amerika en fraai weer wensen Fridy en ik je. Lieve groet, charles Hulsebosch.

• 02 December 2010 - 11:02

Annemieke:

Lies meid ik heb het gehoord van je moeps± met anti/biotica het vliegtuig in. Meid je behoort echt bij de diehards! Ik wens je een ongelofelijke fijne reis met absoluut een goede gezondheid en verpletterende indrukken toe! Het lijkt wel een Kerstwens, maar is het niet. Die komt wat later in de maand.
    Zorg goed voor jezelf! Miek

• 02 December 2010 - 20:14

Suzan:

Hey nichtje!

Ik hoop dat je een goede reis hebt gehad en gauw opknapt :)

Heel veel plezier daar! En pas goed op jezelf!

Liefs, Suzan

• 03 December 2010 - 10:14

Tessa:

Hey Lies,

Heel veel plezier en ga lekker genieten!!
    Ga je verhalen weer volgen:)

Dikke x

• 03 December 2010 - 15:17

Papa En Mama:

Dag lieverd,
    Fijn om afgelopen nacht ( hier 3 uur) te horen dat je veilig was geland.
    Nu lekker bijkomen van de enerverende reis en dan SF maar eens gaan ontdekken. Have fun, lots of love from us xxx

• 04 December 2010 - 15:54

Sas:

Ben je al een beetje bijgekomen? Heb je al wat gedaan of gezien? Hoop dat je het naar je zin hebt. Dikke kus.

• 06 December 2010 - 19:36

Inge:

Hey!
    Wat leuk, je bent weer op reis!
    Geniet ervan!
    Trouwens...ik ben op Bonaire geweest! Samen met mijn zusje. Een paradijsje hoor!
    liefs, Inge