Daar ga ik weer - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van liz poppe - WaarBenJij.nu Daar ga ik weer - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van liz poppe - WaarBenJij.nu

Daar ga ik weer

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg liz

20 Juli 2012 | Maleisië, Kuala Lumpur

En daar gaan we weer...

Het wordt wel weer eens tijd om op pad te gaan. Nu is het mooie Maleisie/Borneo aan de beurt. Over minder dan een week vlieg ik naar Kuala Lumpur om vanuit daar het land te gaan ontdekken en diep de jungle in te duiken.

Ik heb er weer zin in.

Liz

• 21 Juli 2012 - 07:05

Astrid:

Hey Liesbeth, Eindelijk ga je weer op pad! En wat een mooie
    landen. Geniet ervan, groetjes Astrid

• 21 Juli 2012 - 09:19

Lida:

Tja, je hebt al weer veel te lang gewerkt!

Goeie reis en ga heerlijk genieten!

Groetjes,

Lida

• 21 Juli 2012 - 10:12

Marianne:

Hè hè, eindelijk een land dat ik ook gezien heb.
    Wij vonden Maleisië helemaal te gek!
    Succes nog met de voorbereidingen en een goede reis!

Groetjes,
    Peter en Marianne

• 22 Juli 2012 - 17:06

Marja:

Hi Liesbeth, lekker weer op pad! Mooie landen ga je bezoeken, je vindt in Malakka zelfs Ned. architectuur! Wij duiken de jungle van Panama en Costa Rica in, wordt weer zweten en blaren! Geniet van je reis!!
    Liefs, Marja

• 25 Juli 2012 - 15:16

Charles En Annemieke:

Hi (gh) Liesbeth, je hebt weer bizondere en boeiende landen uitgezocht.

Misschien zie ik je nog op Schiphol? Geef anders even een belletje dan wacht ik je op...
    Kijk maar of het je lukt, ben er do en vrijdag.
    Geniet opti van je voortraject en de uitvoering van: een originele reis met veel nieuwe indrukken.

Liefs van de mengsels OostWest

• 31 Juli 2012 - 11:03

Papa En Mama:

Hoi Lies,
    Vanuit het cafeetje in l'Isle sur Serein een berichtje van ons. We hebben je stem al gehoord vanuit Maleisie en je klonk lekker enthousiast! Je gaat ongetwijfelt een paar fantastische weken krijgen! Heel veel plezier en geniet maar weer van alle bijzondere indrukken en momenten die op je pad komen! Liefs van ons 4 uit Frankrijk

• 31 Juli 2012 - 19:35

Opa:

Lieve Liesbeth,
    Gelezen over Maleisie ik wist niet dat het zo'n groot land is, 80x Nederland en ook modern.
    Ik kijk er naar uit om je verhalen en foto's te ontvangen.
    Geniet en doe voorzichtig, liefs van Opa.

• 06 Augustus 2012 - 11:41

Clarie Groenleer:

Lieve Liesbeth!!

We komen net thuis van vakantie (aan de Elbe bij Tjechische grens) en ik lees je vertrekmail. Ik weet dat je heel regelmatig reist, maar dat het nu al weer is.... Heel veel goeds op al je kilometers. Vast en zeker ontmoet je weer bekenden. Geniet er van!
    Veel liefs van oom Jan en tante Clarie