Het vliegtuig brengt mij naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van liz poppe - WaarBenJij.nu Het vliegtuig brengt mij naar Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van liz poppe - WaarBenJij.nu

Het vliegtuig brengt mij naar Bangkok

Blijf op de hoogte en volg liz

29 Januari 2013 | Thailand, Bangkok

Het is weer tijd om te gaan. Na heel veel geregel ben ik bijna zover. Mijn huis is eindelijk verhuurd en mijn auto gaat naar zijn laatste rustplek. Woensdag vlieg ik naar Bangkok, om vanuit hier door Thailand te reizen. In maart word ik in Nepal verwacht en ga ik daar vrijwilligerswerk doen. Ik heb een hele tas vol met schoolspulletjes die ik daar af ga leveren. Ik ga op een school werken en in een weeshuis.
Hier heb ik erg veel zin in.
Op naar het avontuur!

Groetjes Liz

  • 29 Januari 2013 - 19:42

    Ilona Elstgeest:

    Heel veel plezier. Maak je veel foto s en verhalen..


    Xxx van ons
    Rene Ilona Manasse roxy

  • 29 Januari 2013 - 20:03

    Rudolf:

    Goede reis, en geniet ervan! Als je daar bent, kun je een beetje zonneschijn terugsturen? :)

    mvg,
    Rudolf

  • 29 Januari 2013 - 20:11

    Tante Claar:

    Lieve Liz!
    Een heel mooie reis gewenst.Pas goed op jezelf en we zullen steeds weer met plezier je verslagen lezen.
    Op onze piano staat een spreukendagkalender. Vandaag staat er : Een reis van duizenden mijlen moet aanvangen met één enkele stap! (Lao Tse zesde eeuw voor Chr.)
    Veel liefs van oom Jan en tante Clarie

  • 29 Januari 2013 - 20:12

    Amei, Marcel En Fender Terlouw:

    Lieve Liesbeth,
    Wat leuk om zo wat van je te horen. Ik zal Jou verhaal aan Fender door vertellen. Hij vindt verre landen heel erg interessant. Wij wensen je nogmaals heel veel plezier, en we volgen je via deze site. Dikke knuffel van Fender.
    (Hij had vandaag een luchtje op gedaan voor juf brenda,...maar die had niks gezegd. Toen zei Fender: juf Liesbeth rook het altijd wel,...ha ha)

  • 29 Januari 2013 - 20:30

    Oom Dirk-Jan En Tante Adri:

    Beste Liesbeth,

    Veel plezier en met de schoolspulletjes doe je veel kinderen een plezier!
    en, zoals ze hier zeggen: Doad't heanig an!

  • 29 Januari 2013 - 20:43

    Charles En Annemieke:

    Yoh, Liesbeth is het al weer zover, heel veel plezier en maar er een mooie reis van.
    Groeten van Charles en natuurlijk Annemieke.
    Wij volgen jou.

  • 29 Januari 2013 - 21:05

    Papa En Mama:

    Nou Liesseliz, wat een hectische dagen zijn dit geweest maar nu is het dan bijna zover! We gaan je heel erg missen maar gaan ook met je mee genieten! Je bent natuurlijk in gedachten bij ons. We hopen dat het wederom een onvergetelijke reis wordt met prachtige ervaringen! GENIET en kom weer veilig terug als de tijd daar is. Veel liefs van ons!!!!!!

  • 29 Januari 2013 - 21:23

    Suzan:

    hey liz
    eindelijk je huis verhuurd nu kan je echt lekker gaan genieten van je reis ik blijf je volgen :) maar ga je natuurlijk ook wel missen even bij elkaar binnen lopen of even aankloppen voor een gezellig praatje maar geniet meis en heel veel plezier
    xxx

  • 29 Januari 2013 - 21:29

    Elise:

    Heel veel plezier!
    Onwijs gaaf wat je gaat doen.
    Ik kijk uit naar je reisverslagen en foto's.
    xox

  • 29 Januari 2013 - 22:15

    Johan, Petra, Daniël En Christiaan Wegman:

    Hoi Liesbeth,
    Wij wensen je heel veel plezier met de mooie reis die je gaat maken.
    We gaan zeker je verhalen lezen en Daniël zal het leuk
    vinden de verhalen van juf liesbeth te horen.
    Groetjes Johan,Petra,Daniël en Christiaan

  • 30 Januari 2013 - 10:06

    Mike:

    Hey Lizzy,

    Niet echt verrassend om weer te lezen dat je weer op reis gaat. Hoop dat jij mijn verjaardagsbericht nog wel hebt ontvangen. Ik wil je heel veel plezier wensen en geniet van je tijd daar. Ben zeer benieuwd naar de mooie foto's die je dit keer weer zult gaan make .

    Knuffel,

    Aapie

  • 30 Januari 2013 - 10:29

    Anita Zwagerman:

    Hoi hoi,

    Wat een heerlijk vooruitzicht! Geniet ervan en maak mooie foto's voor ons! Dan genieten we met je mee"
    Veilige reis!!!!
    Groetjes van Anita

  • 30 Januari 2013 - 11:27

    Tante Sietske:

    Lieve Liesbeth,
    Een prachtige reis toegewenst. Ik volg je graag. Door jou zie ik een stuk van de wereld waar ik nooit geweest ben en naar alle waarschijnlijkheid ook niet zal komen. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.
    with love,
    je tante

  • 30 Januari 2013 - 13:11

    Nadine:

    Hey Sydney maatje! Goede reis ! Pas goed op jezelf ! Dikke knuff! xxxx

  • 30 Januari 2013 - 19:58

    Marja:

    He Liz, is het weer zover?! Gelijk heb je!Lekker genieten van dit prachtige land en alles wat op je pad komt! Jezal vast weer bijzondere en indrukwekkende ervaringen opdoen!Heb je ballonnen bij je? Off you go!
    Liefs, Marja

  • 30 Januari 2013 - 21:33

    Oom Hero En Tante Herma:

    Lieve Liesbeth,

    We hopen dat ook dit weer een heel goede reis wordt.
    Pas goed op jezelf en geniet ervan!
    We zullen je blijven volgen.
    Een lieve groet van ons.

  • 31 Januari 2013 - 09:53

    Lida:

    Hoi Liesbeth,

    Ik vroeg al eens af of er al wat kriebelde bij je. Mooie reis heb je vast weer gepland. Ben ook benieuwd naar het vrijwilligerswerk.
    Leuk dat ik je weer kan volgen en lezen wat je meemaakt.
    Liefs!

  • 31 Januari 2013 - 23:26

    Charles Annemieke:


    Lies Lies Lies meid daar ga je dan weer.
    Wij hebben een hectisch leven in eigen land anders zou ik je zo volgen.
    Ten eerste omdat ik het geweldig vind wat je allemaal onderneemt, ten tweede wij/ik geniet(en) optimaal door jouw gevlieg door verschillende delen van het heelal, dus optimale magneetwerking en ten derde het zit ook in mijn bloed en dat doet mij goed:)
    Wij zijn net terug van anderhalve dag Neede, hadden crematie van vriend met ALS. Een hele bizondere tijd. In korte tijd hebben we dus een hele andere reis gemaakt.Mijn nichtje zou gaan samenwonen, maar het nest ligt sinds gister onder de bomen, dus wij gaan samen stappen in Enschede deze komende zaterdag en krikken haar hopelijk weer naar een hoger plan.Dus ook dat is weer een bizondere reis.
    Zij gaat nu met een collega naar Maleisie en wil a/h eind van het jaar 3 maand naar Australie. Dus op wie lijkt ze op Ome Charlie hihihihihihi.
    Met andere woorden deze avonturiers op alllerlei verschillende fronten wensen je een keiavontuurlijke reis met een ontzettend leuke kinderschare en tal van ontdekkingen. Geniet optimaal van iedere ervaring hoe pittig en hectisch ook, want alles kan zo maar anders zijn.
    Helaas ben ik op je vliegdag niet in the West maar in the Oost, dus kan je helaas niet achter de douane ontmoeten. Trouwens ook niet ervoor.
    Go with the flow en steek ze aan met je optimale enthousiasme!
    Heel veel liefs en alle goeds Charles en Annemieke

  • 01 Februari 2013 - 17:07

    Jacqy:

    Hoi Liesbeth,
    Leuk kaartje had je gestuurd naar jouw klasje! Veel plezier, geniet ervan!
    Vr gr Jacqy

  • 01 Februari 2013 - 18:49

    Corrieee:

    He lieve liesbeth
    Het is je weer gelukt.Huisje verhuurd, auto aan de kant, ticket en
    hup het vliegtuig in op weg naar het avontuur.
    Ikwens je heel veel plezier en ik ga je zeker volgen.
    Succes met je reis en je vrijwilligers werk.
    Het gaat je heeeeeel goed

  • 01 Februari 2013 - 20:59

    Judith:

    Lieve Lies,
    Yes! Je gaat! Wat heerlijk dat je alles goed hebt kunnen regelen.
    Ik wens je heel veel plezier, geniet ervan.
    Ga je volgen!
    Liefs van ( een jaloerse) Judith

  • 01 Februari 2013 - 23:56

    Monique:

    Hé Liesbeth,

    Het moment is aangebroken! Heerlijk, je kunt weer het vliegtuig instappen! Wens je uiteraard alle goeds toe, veel reisplezier, mooie ontmoetingen en prachtige natuur! Geniet ervan en ik geniet met je mee via je blog! groetjes, Monique (van de Jozefschool)

  • 02 Februari 2013 - 19:39

    Marry:

    Fijne reis!
    Ben benieuwd naar je ervaringen...
    Grts.Marry

  • 02 Februari 2013 - 20:33

    Linda:

    Wat een heerlijkheid!! Geniet van alle nieuwe ervaringen die je gaat op doen. Ik ga zeker je blog bijhouden. Pas goed op jezelf. De wereld ligt aan je voeten.

    Groetjes, Linda (Jozefschool)

  • 05 Februari 2013 - 15:50

    Opa:

    Lieve Liesbeth,
    Velen leven me je mee op je reis, Ik kijk ook weer naar je verhalen en fotos uit.
    Je hebt gelukkig veel ervaring en dat stemt mij gerust dat je wel weer heelhuids thuiskomt, ik vind het geweldig knap van je.
    Veel liefs van Opa.

  • 05 Februari 2013 - 17:33

    Roelie En Roelof:

    Lieve Liesbeth
    Wij zijn net weer thuis
    Wat fijn dat je huis is verhuurd kan je nog een paar weekjes langer blijven
    geniet er maar weer van .
    we gaan je volgen via je reisverslag
    veel liefs van Roelie en Roelof

  • 11 Februari 2013 - 12:43

    Cyselle En Aurora:

    Hoi Liesbeth !!

    Nou "eindelijk" voor Aurora , je reisverslag !

    Ze had het al over , dat de juf gelogen had, want ze was helemaal niet met verhalen op het internet....hahaha

    Zo kunnen we je volgen, heeeeeeeel leuk !!

    Veel plezier !!!

    Knuffel van Aurora

  • 24 Februari 2013 - 11:07

    Madelief:

    Sa wa di ka juf Liesbeth,

    Wat leuk dat je op reis bent al mis ik je wel als juf! Ga genieten van het mooie Thailand, ik vraag nog vaak aan papa en mama wanneer we weer naar de olifanten en boedha gaan, het was zo leuk!

    Het weer is erg zo heerlijk en hier ligt er alweer sneeuw!

    Mama zal je reisverhalen aan mij vertellen zodat ik weet welke avonturen je meemaakt.

    Xxx Madelief

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

liz

Het is weer zo ver! Deze reis duurt vijf weken.Eerst vlieg ik naar Bangkok.Hierna neem ik een ticket naar Vientiane, laos. Hier ga ik weer met mijn rugzakje op pad

Actief sinds 08 Sept. 2009
Verslag gelezen: 1011
Totaal aantal bezoekers 78292

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Terug naar Australie

07 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Voor oop!

30 Januari 2013 - 30 April 2013

Met een glimlach naar de zon

26 Juli 2012 - 26 Augustus 2012

En daar gaan we weer

26 Augustus 2011 - 26 November 2011

China here I come

02 December 2010 - 01 Januari 2011

California dreaming

11 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

de reiskriebels zijn er weer

24 September 2009 - 24 December 2009

voorbereidingen transmongolie express

12 December 2017 - 30 November -0001

Taiwan

01 September 2019 - 30 November -0001

Here I come South Korea

Landen bezocht: