voorbereidingen transmongolie express - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van liz poppe - WaarBenJij.nu voorbereidingen transmongolie express - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van liz poppe - WaarBenJij.nu

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg liz

18 September 2009 | Nederland, Hillegom

Hallo allemaal,

mijn volgende reis gaat er weer aankomen. Geen Ghana, maar de transmongolie express. Via het koude Rusland naar het nog koudere Mongolie.En vandaar uit naar het hoera warmere China. De avonturen zullen eind volgende week starten, want dan vlieg ik naar Moskou. Maar nu valt er nog heel veel te regelen.

Liefs Liz

• 18 September 2009 - 18:30

Jeffry:

Ik zeg een hele fijne tijd, reis en genoeg ervaringen om een boek mee te vullen.

Wel eerst even vitmines eten en opknappen heh ;)

• 18 September 2009 - 18:33

Yvette:

Hi meis!

Zal je dit weekend nog even wat hostels doorsturen en misschien wat dingen waar ik in China nog ben geweest!:)
    Whaaahhh! Wat ga je een super tijd tegemoed, iets wat ik heeeel erg mis nu! Geniet er weer goed van en natuurlijk ga ik je verhalen volgen!

Liefs Yvet

• 18 September 2009 - 19:31

Oom Klaas:

We zullen op je vader en moeder passen.

Come safe back!

• 19 September 2009 - 07:08

Hilma :

Ik zal net als oom Klaas op je vader en moeder passen. Ik wens je een hele fijne tijd en zal je reisverslag volgen.

Tot horens!

• 19 September 2009 - 07:48

Anoek:

Hey meis!
    Fijne vakantie!
    Geniet er maar weer van!

• 19 September 2009 - 17:30

Mama:

het moet toch fijn voor je zijn te lezen dat er goed op je ouders gepast wordt he? Jij red je wel kanjer, we zijn trots op je, en je gaat het fantantisch hebben, daar ben ik van overtuigd! En in moeilijke momenten zijn wij op de basis!
    Liefs mama

• 20 September 2009 - 07:38

Opa:

Lieve Liesbeth, geniet van de zeer mooie reis, Ik kijk weer uit naar je reis verhalen.

heel veel liefs van Opa.

• 20 September 2009 - 09:15

Marianne:

Joepie! Wat een feest om zo'n bericht in m'n mailbox te vinden. Wat hartstikke leuk, Liesbeth dat je weer een reis gaat maken. Kunnen wij weer heerlijk met z'n allen "meereizen" in jouw verhalen.
    Héél véél plezier!!
    Groetjes Peter, Marianne en de boys

• 22 September 2009 - 14:52

Charles Hulsebosch:

lieve moedige "liz". Mijn vrouw en ik wensen je een goede en veilige reis. boeiend en interessant en leerzaam zal het zeker zijn. dank voor je voorschot . wij houden ons op de hoogte van je verslag en zijn hel benieuwd naar alles wat je gaat beleven. pas vooral goed op jezelf: er is veel vreemd volk om je heen: meer dan jij denkt. tot lezens ! C.J.

• 23 September 2009 - 15:32

Daisy(buuf):

hij meid hele fijne reis,maar dat gaat zeker goed komen met jou!geniet er lekker van,als je maar niet met een chinees of rus of een mongool terrug komt(heten die mensen zo vast niet)haha.have fun!!nu moet ik extra x trappenhuis schoonmaken bah haha.doegggg tot gauw.x

• 23 September 2009 - 19:37

Saskia:

Ik ga je missen meid! Heel veel plezier. x Sas

• 24 September 2009 - 08:44

Papa & Mama:

Zo meid, de eerste fotos! 5 uur vanochtend op Schiphol. Je backpack in de hoes, labels en slotje eraan. Dan je eerste russische roebels en uiteindelijk... daar ga je om half 7 door de douane! Vanmiddag ben je in Mos(kou)?! liefs x

• 24 September 2009 - 18:39

Elise: