weer naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van liz poppe - WaarBenJij.nu weer naar huis - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van liz poppe - WaarBenJij.nu

weer naar huis

Door: liz

Blijf op de hoogte en volg liz

15 Augustus 2010 | Thailand, Bangkok


Ik zit nu op the airport van Koh Samui te wachten op mijn vlucht naar Bangkok. Ik vertrok vanmorgen vroeg met de boot vanuit Koh Tao naar Samui. Hier moet ik 4 uur wachten en als ik in Bangkok ben, mag ik ook nog eens 4 uur wachten. Of te wel een lange reis!

Koh Tao is fantastisch. Iedereen is hier aan het duiken of aan het snorkelen, maar ik had genoeg aan mijn boek in mijn hangmat. Mijn bungalow staat aan zee en dit voor 6 euro, hihi.
Ik heb vooral heerlijk op het strand gelegen, genietend van het uitzicht. s'Avonds hadden ze een buffet, geweldig, ook draaiden ze hier films. Er was dus van alles te doen.

Op woensdag avond pakte ik een taxi naar de stad en ben daar de hele nacht gebleven voor een beachparty, Heerlijk weer dansen op het strand. Mijn slippers zullen daar nog wel ergens liggen.

Andere avonden zat ik aan de bar, uikijkend op de zee met mannen die een vuurdans deden.Ik zou eigenlijk gisteren al vertrekken, maar toen ik die ochtend wakker werd, bedacht ik dat ik toch nog maar een dagje bleef, hihi.

Ik had hier nog dagen kunnen blijven!
Dit waren mijn avonturen weer voor deze trip.
Op naar de volgende trip, haha!

Liefs Liz

  • 15 Augustus 2010 - 09:53

    Leon:

    EJ Liz,

    Leuk dat je weer een tripje gemaakt hebt in Azie !

    Neem je een beetje lekker weer mee terug ?
    x

  • 15 Augustus 2010 - 11:19

    Papa En Mama:

    Fijn dat je het nog zo naar je zin hebt gehad, de laatste dagen! Heerlijk om je snel weer te zien, ik hou de wasmachine vrij. Goede vlucht!
    Liefs van ons, een poot van Dorus enne...een neusje van Neelte

  • 15 Augustus 2010 - 11:57

    Tante Sietske:

    Een goede reis toegewenst en sterkte met het werk op school. Dat zal best even wennen zijn!
    Liefs,
    tante Sietske

  • 15 Augustus 2010 - 13:15

    Lida:

    Goede reis, luchthaven Bangkok is groot genoeg om 4 uur door te brengen...

    Tot volgende week ergens!

    Lida

  • 15 Augustus 2010 - 17:29

    Fabienne En Julia:

    Hoi juf Liesbeth,

    Jammer dat je spullen zijn gestolen. Je hebt nog wel leuke foto's gemaakt. Je bent wel heel ver weg geweest.

    Veel plezier op je nieuwe school en hopelijk zien we je nog een keer.

    Gr.,

    Fabiënne en Julia

  • 15 Augustus 2010 - 21:25

    Salto En De Rest:

    Hey Liz, lekker chillen zo he aan het strand! Zo hou je het wel uit. Jammer dat je dan weer terug moet naar die bruine Noordzee binnenkort :-)
    Maar toch, welkom terug alvast!

    Salto en de rest.

  • 16 Augustus 2010 - 18:00

    Inge:

    Hey Liz!
    Welkom thuis!!!
    Wat een belevenissen!
    Suc7 strax op klavertje4!!
    We blijven wel contact houden hoor!!!!! liefs, Inge

  • 16 Augustus 2010 - 18:43

    Marianne:

    Hoi Liesbeth,
    Ben net terug van vakantie en liep wat verslagen achter. Hele verhaal gelezen en vond het weer erg leuk dat je ons mee liet genieten van jouw reis. Mooie foto's! Intussen ben je weer thuis. En ... met weer een ervaring rijker. Waar gaan we nu naartoe???
    Hartelijke groeten,
    Marianne

  • 17 Augustus 2010 - 11:32

    Yanniek V.maasdam (k:

    daar moet je wel gedult voor hebben zeg.

    zui ik ook doen hoor wand ik hou van lezen alowel snorkelen is ook leuk hoor.

    jamer voor je slipers maar u vond het tog leuk daar gaat het tog om .

    geselig hoor maar krij g je dan geen moeilijk hedenmet je tiket.

  • 21 Augustus 2010 - 09:27

    Ivan:

    Liesbeth! Leuke foto's! misschien moet ik toch een keer naar Azie gaan.
    Groetjes Ivan

  • 30 September 2010 - 16:59

    Julia Brouwer:

    HOI JUF HOE GAAT HET
    HEEFT U U FOTOS AL TERUG
    MEESTER ERIC IS EEN LIEVE MEESTER.
    IK MIS JE HEEL ERG KOM JE WEER EEN KEER LANGS IN GROEP 6 MET MIJ GAAT HET GOED EN MET DE ANDERE KINDEREN OOK.
    GAAT HET GOED OP JE
    NIEUWE SCHOOL HEEFT U LEUKE KINDEREN IN DE KLAS
    HOPPELIJK KRIJG JE SPULLEN WEER TERUG

    GROETJES JULIA BROUWER

    BROUWERDROST@QUITNET.NL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

de reiskriebels zijn er weer

Recente Reisverslagen:

15 Augustus 2010

weer naar huis

10 Augustus 2010

same same but different

27 Juli 2010

Kinderen en de natuur maken een mens gelukkig

17 Juli 2010

Naar Laos

10 Juli 2010

De reis gaat weer beginnen
liz

Het is weer zo ver! Deze reis duurt vijf weken.Eerst vlieg ik naar Bangkok.Hierna neem ik een ticket naar Vientiane, laos. Hier ga ik weer met mijn rugzakje op pad

Actief sinds 08 Sept. 2009
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 78358

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Terug naar Australie

07 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Voor oop!

30 Januari 2013 - 30 April 2013

Met een glimlach naar de zon

26 Juli 2012 - 26 Augustus 2012

En daar gaan we weer

26 Augustus 2011 - 26 November 2011

China here I come

02 December 2010 - 01 Januari 2011

California dreaming

11 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

de reiskriebels zijn er weer

24 September 2009 - 24 December 2009

voorbereidingen transmongolie express

12 December 2017 - 30 November -0001

Taiwan

01 September 2019 - 30 November -0001

Here I come South Korea

Landen bezocht: