Terug naar Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van liz poppe - WaarBenJij.nu Terug naar Australie - Reisverslag uit Sydney, Australië van liz poppe - WaarBenJij.nu

Terug naar Australie

Blijf op de hoogte en volg liz

06 Juli 2015 | Australië, Sydney

Here I go again.

Morgen met mijn rugzak op mijn rug weer het vliegtuig in op weg naar Maleisië. Hier lekker een weekje chillen en dan op naar Aussieland.
Met mijn Australische BFf ga ik hier een roadtrip door de outback maken.

Ik ben er klaar voor!

  • 06 Juli 2015 - 21:51

    Marianne:

    Hoi Liesbeth,
    Wat leuk om te horen! Wij wensen je een superreis toe. Heel veel plezier!
    Groetjes, Peter en Marianne, p.s. wat een schattig knulletje die Bram;)

  • 06 Juli 2015 - 21:52

    Mama:

    Nou dan zijn wij er ook maar klaar voor. Altijd weer even aan het idee wennen dat je zover weg gaat met je rugzakkie. Lieverd we wensen je een heerlijke tijd toe, dat je maar weer mooie ervaringen mag ondervinden en fijne mensen zal ontmoeten. Greetz to Julz!!!!

    LOVE YOU!!!!!!

  • 06 Juli 2015 - 22:24

    Oom Klaas:

    Na al die reizen van je had ik nu wel een keer meegewild. Zojuist nog een fantastisch boek gelezen over Australië en Nieuw Zeeland. Boven op Mount Cook schijnt het mooi te zijn.
    Ik hoop dat je weer veilig thuiskomt.
    Veel groeten van tante Sietske en oom Klaas

  • 06 Juli 2015 - 23:40

    Annemieke:

    Hi Liesbeth!

    Heb soms tijden dat ik geen laptop aanraak...jaja ben nog uit t normale menselijke contact tijdperk...
    maar zie op het cruciale ogenblik ben ik net op tijd om je een keigoede, avontuurlijke en boeiende reis toe te wensen!
    Even keipittig voor je familie en Btram, maar op afstand genieten ze ook optimaal met je mee.
    Ook ik dus:)
    Ga dr voor en geniet op/aan alle fronten! Charles en Annemieke

  • 07 Juli 2015 - 08:15

    Willy:

    Hééé Liesbeth, wij wensen je een heerlijke zorgeloze reis toe. Veel plezier! Bram mee in je rugzak? Willy en Jaap.

  • 08 Juli 2015 - 08:48

    Janneke, René En Bram :

    Lieve (tante) Liz, ga heerlijk genieten van weer een mooie reis! Lekker ontspannen, leuke nieuwe mensen ontmoeten en mooie plekken ontdekken. We reizen weer met je mee. En wat zal Bram blij zijn om je straks weer te zien (en wij ook hoor!) Have a safe trip. Veel liefs en kusjes van Janneke, René en Bram.

  • 08 Juli 2015 - 08:53

    Aapie:

    Hey Lizzy,

    wat fijn om te lezen dat je weer een onvergetelijke reis zult gaan maken. Ben nu al benieuwd hoe het zal verlopen en met welke mooie foto's je weer terug zult komen. Hierbij een happy bericht van mijn kant af: ik heb een appartement gekocht! Ben onwijs blij en heb er al helemaal zin in. Maar genoeg daar over voor nu. Geniet van al het moois wat de reis je nu weer laat meemaken en nadat alles voorbij is weer een veilige terugreis.

    Knuffel,

    Mike

  • 08 Juli 2015 - 11:31

    Sander R.:

    Have fun liever!! :-)

  • 08 Juli 2015 - 11:49

    Charles Hulsebosch.:

    Moedige Liesbeth. Ongelooflijk wat jij in deze tijd aandurft en aankan. Ik geniet mee en hoop, datbal die ervaringen in de hele wereld en de ontmoetingen met die vreemde culturen en mensen je nog rijper en wijzer zullen maken. Pas alsjeblieft heel goed op jezelf want ik wil je graag weer gezond terug zien. Liefs en sterkte. Charles.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

liz

Het is weer zo ver! Deze reis duurt vijf weken.Eerst vlieg ik naar Bangkok.Hierna neem ik een ticket naar Vientiane, laos. Hier ga ik weer met mijn rugzakje op pad

Actief sinds 08 Sept. 2009
Verslag gelezen: 382
Totaal aantal bezoekers 78376

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 10 Augustus 2015

Terug naar Australie

07 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

Voor oop!

30 Januari 2013 - 30 April 2013

Met een glimlach naar de zon

26 Juli 2012 - 26 Augustus 2012

En daar gaan we weer

26 Augustus 2011 - 26 November 2011

China here I come

02 December 2010 - 01 Januari 2011

California dreaming

11 Juli 2010 - 16 Augustus 2010

de reiskriebels zijn er weer

24 September 2009 - 24 December 2009

voorbereidingen transmongolie express

12 December 2017 - 30 November -0001

Taiwan

01 September 2019 - 30 November -0001

Here I come South Korea

Landen bezocht: